داعش
 

 

 

داعش در عراق - داعش چیست ؟ Dash - داعش در ایران - داعش ویکی پدیا -داعشو ایران
داعش

داعش بر این عقیده می‌باشد، مرزهای کنونیِ بین کشورهای اسلامی که حاصل تجزیه امپراتوری عثمانی است، نتیجه موافقت‌نامه منعقدهٔ سایکس–پیکو بین فرانسه و بریتانیا است و باید برچیده گردد و مرزها باید به حالت پیش از جنگ جهانی اول باز گردد.

 

داعش به‌قدری تندرو و سخت‌گیر است که با دیگر گروه‌های اسلام‌گرای سلفی ازجمله جبهه النصره شاخه رسمی القاعده در سوریه نیز درگیر جنگ شده و در فوریه ۲۰۱۴ ایمن الظواهری، رهبر القاعده به‌طور رسمی هر گونه انتساب این گروه به القاعده را رد کرده‌است. داعش در سوریه متحمل شکست‌هایی در مقابل جبهه النصره شده‌است اما در ژوئن ۲۰۱۴ موصل، دومین شهر بزرگ عراق را به تصرف خود درآورده‌است.
داعش با هدف تشکیل دولت اسلامی عراق و شام علاوه بر موصل، مناطق تکریت، دهلاویه و یثرب را نیز به تصرف خود در آورده‌اند.
داعش صریحا می‌گوید که هدفش تشکیل یک دولت اسلامی است. با کنترل مردم و تشکیل نوعی حکومت مطلقه، داعش می‌تواند از خود تصویر یک دولت نو ظهور سایه در عراق را ترسیم کند و طبیعتا درصدد گسترش آن به سوریه است که هم اکنون هم بسیاری از بخش‌های آن منجمله شهر رقه را تصرف در آورده است. این شهر را اکنون "قلب تپنده" گروه داعش می‌دانند. شهر رقه پایتخت خلافت اسلامی داعش نامیده شده است.

داعش
-----------------------------------------------------------
دولت اسلامی (به عربی: الدولة الاسلامیة) که پیشتر دولت اسلامی عراق و شام (به عربی: الدولة الاسلامیة فی العراق والشام) نامیده می‌شد و با نام اختصاری نیز داعش شناخته می‌شود، یک گروه شورشی فعال در عراق و سوریه است که خود را کشوری مستقل دانسته و بخش‌هایی از شمال سوریه و عراق را در تصرف خود دارد. این گروه به رهبری ابوبکر البغدادی از جنگجویان سلفیِ جداشده از شبکهٔ القاعده تأسیس شده و با دولت‌های عراق و سوریه و گروه‌های مخالف دولت سوریه وارد جنگ شده‌است.

داعش، پس از تسلط بر رقه، قوانینی را وضع کرد که عدول از آنها مستوجب مجازات سنگین است. فهرست این قوانین ممنوعه به شرح زیرند

پوشیدن شلوار جین (برای زنان)
پوشید شلوار جین توسط مردان کمرباریک
کوتاه کردن مو
نمایش لباس‌های زنانه در ویترین و کار کردن مردان در فروشگاه لباس زنانه
ورود مردان به مغازه‌های لباس خیاطی زنانه
تبلیغ آرایشگاه‌های زنانه
استفاده از کلمه داعش
مراجعه زنان به دکتر زنان و زایمان
شانه کردن موی سر و صورت (برای مردان)
کشیدن سیگار و قلیان
نشستن زنان بر صندلی
خرید و فروش الکل و مواد مخدر
مردم رقه نیز برای اینکه این مجازات‌ها گریبانشان را نگیرد، بجز در موارد ضروری، از خانه خارج نمی‌شوند.

الزام لغو موافقت‌نامه سایکس–پیکو توسط داعش

ثروت داعش

افراد مسلح داعش پس از تصرف شهر موصل، دست به غارت بانک‌های این شهر زدند. این گروه موفق شد حدود ۴۲۹ میلیون دلار را از بانک‌های موصل، غارت کند. بدین ترتیب می‌توان گفت داعش در آن زمان به ثروتمندترین گروه تروریستی در جهان تبدیل شد.[۶۹] پیش از تصرف موصل "دارایی نقدی داعش ۸۷۵ میلیون دلار" بوده است. بنا به گزارش گاردین پس از تصرف شهر موصل، دارایی‌های داعش احتمالاً بالغ بر چند میلیارد دلار شد. پس از غارت بانک‌ها و مؤسسات مالی و دست‌یابی به تجهیزات نظامی موصل باید به دارایی‌های پیشین داعش مبلغی حدود یک و نیم میلیارد دلار دیگر را نیز افزود.

 

راه‌اندازی شبکه تلویزیونی داعش در ۲۰ تیر ۱۳۹۳ شبکه تلویزیونی جدیدی با نام "دابق" را در شهر موصل عراق راه‌اندازی کرد. این شبکه اخبار و اطلاعاتی را در خصوص جنگ‌ها در عراق و سوریه طی دوره گذشته پخش می‌کند. در ۱۸ ژوئن گذشته فاش شده بود که عربستان سعودی کارشناسانی را به موصل فرستاده تا شبکه تلویزیونی وابسته به گروه داعش را راه بیندازند.



:: موضوعات مرتبط: شيطان پرستي , اخبار هاي روز جهان , اخبار اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393
اسرائیل نه ظرفیت نظامی حمله به ایران را دارد، نه اعتبار بین‌المللی آن را

(بسم الله الرحمن الرحیم)

اسرائیل نه از نظر ظرفیت نظامی و نه از نظر اعتبار بین‌المللی قادر به حمله‌ای به ایران نیست که به زعم معاون سابق وزارت خارجه آمریکا، ایالات متحده از پس آن برمی‌آید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: خبار اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , خبر اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , دانلود جديد ترين اخبار اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , اخبار جديد اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , بهترين اخبار اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , سايت اخبار اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , خبر هاي اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , اخبار جديد اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , خبر جديد درباره اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , خبر اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , خبر توپ اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , خبر تازه اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , خبر واقعي اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , آخرين اخبار اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , آخرين خبر اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , آخرين خبر درباره اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , واقعه اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , خبر تلخ اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , خبر خوش اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , خبر خنده دار اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , خبر ناراحت کننده اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , خبر داغ اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , خبر هاي اين ماه اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , خبر هاي امروز اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , درباره خبر اسرائيل نه ظرفيت نظامي حمله به ايران را دارد , نه اعتبار بين‌المللي آن را , ,
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب
نویسنده :
تاریخ : جمعه 28 تير 1392
احتمال برگزاری رزمايش مشترک ايران، سوريه و روسيه

(بسم الله الرحمن الرحیم)
ناوگان دریایی جمهوری اسلامی ایران با سفر به سواحل دریای خزر در تمرین دریایی با ناوگان دریایی روسیه شرکت کرد، این اقدام ایران پیام های زیادی برای کسانی که به دنبال پیگیری مسایل منطقه هستند، داشت. این در حالی بود که نیکولای یاکوبوفسکی فرمانده نیروی دریایی روسیه در دریایی خزر نیز اعلام کرد که کشتی های جنگی روسیه در نیمه دوم سال 2013 عازم سواحل ایران خواهند شد و رزمایش دریایی مشترکی بین ایران  روسیه در این مقطع زمانی انجام خواهد گرفت.



:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار سیاسی , خبار احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , خبر احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , دانلود جديد ترين اخبار احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , اخبار جديد احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , بهترين اخبار احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , سايت اخبار احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , خبر هاي احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , اخبار جديد احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , خبر جديد درباره احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , خبر احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , خبر توپ احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , خبر تازه احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , خبر واقعي احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , آخرين اخبار احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , آخرين خبر احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , آخرين خبر درباره احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , واقعه احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , خبر تلخ احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , خبر خوش احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , خبر خنده دار احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , خبر ناراحت کننده احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , خبر داغ احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , خبر هاي اين ماه احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , خبر هاي امروز احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , درباره خبر احتمال برگزارd رزمايش مشترک ايران , سوريه و روسيه , ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1392
کشیدن‌چادر از سر دختری ‌در پونک

(بسم الله الرحمن الرحیم)

دختر آمر به معروف و ناهی از منکر در میدان پونک تهران، مورد حمله زن بدحجاب قرار گرفت

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1392
احتمال تحریم کلیه کالاهای اسرائیلی توسط اتحادیه اروپا

(بسم الله الرحمن الرحیم)

گاردین در گزارشی نوشت: حمایت اتوماتیک از اسرائیل که با اشتباهی به نام هلوکاست متولد شد، مربوط به گذشته است و ممکن است تمام کالاهای اسرائیلی مورد تحریم اروپا واقع شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار سیاسی , خبار احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , خبر احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , دانلود جديد ترين اخبار احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , اخبار جديد احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , بهترين اخبار احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , سايت اخبار احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , خبر هاي احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , اخبار جديد احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , خبر جديد درباره احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , خبر احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , خبر توپ احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , خبر تازه احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , خبر واقعي احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , آخرين اخبار احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , آخرين خبر احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , آخرين خبر درباره احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , واقعه احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , خبر تلخ احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , خبر خوش احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , خبر خنده دار احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , خبر ناراحت کننده احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , خبر داغ احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , خبر هاي اين ماه احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , خبر هاي امروز احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , درباره خبر احتمال تحريم کليه کالاهاي اسرائيلي توسط اتحاديه اروپا , ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب
نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1392
اظهار نظر جدید گلشیفته!

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مجله استاندارد در مطلبی با عنوان «آیا کسی می تواند در ایران این عکس ها را بیاندازد؟» به حال و روز گلشیفته فراهانی در فرانسه پرداخت.

 

 



:: موضوعات مرتبط: آخر الزمان , اخبار هاي روز جهان , زندگينامه , ,
:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار سیاسی , اخبار اجتماعی و فرهنگی , اخبار اظهار نظر جديد گلشيفته , خبر اظهار نظر جديد گلشيفته , دانلود جديد ترين اخبار اظهار نظر جديد گلشيفته , اخبار جديد اظهار نظر جديد گلشيفته , بهترين اخبار اظهار نظر جديد گلشيفته , سايت اخبار اظهار نظر جديد گلشيفته , خبر هاي اظهار نظر جديد گلشيفته , اخبار جديد اظهار نظر جديد گلشيفته , خبر جديد درباره اظهار نظر جديد گلشيفته , خبر اظهار نظر جديد گلشيفته , خبر توپ اظهار نظر جديد گلشيفته , خبر تازه اظهار نظر جديد گلشيفته , خبر واقعي اظهار نظر جديد گلشيفته , آخرين اخبار اظهار نظر جديد گلشيفته , آخرين خبر اظهار نظر جديد گلشيفته , آخرين خبر درباره اظهار نظر جديد گلشيفته , واقعه اظهار نظر جديد گلشيفته , خبر تلخ اظهار نظر جديد گلشيفته , خبر خوش اظهار نظر جديد گلشيفته , خبر خنده دار اظهار نظر جديد گلشيفته , خبر ناراحت کننده اظهار نظر جديد گلشيفته , خبر داغ اظهار نظر جديد گلشيفته , خبر هاي اين ماه اظهار نظر جديد گلشيفته , خبر هاي امروز اظهار نظر جديد گلشيفته , درباره خبر اظهار نظر جديد گلشيفته , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب
نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1392
آیا امام زمان (عج) به دست زن بهودی کشته خواهد شد؟!

(بسم الله الرحمن الرحیم)

حجت الاسلام و المسلمین خدامراد سلیمیان عضو هیئت علمی پژوهشکده مهدویت در یادداشتی به بررسی همین مطلب پرداخته است. فرجام زندگی حضرت مهدی علیه السلام چگونه خواهد بود؟ و این‌که گفته شده او به دست زنی یهودی کشته خواهد شد درست است یا خیر؟

jc313



:: موضوعات مرتبط: يامهدي بيا , جنبش سبز , آخر الزمان , اخبار هاي روز جهان , مرگ و اينده بشر بعد از ان واخرت واتفاقات ان , مطالب و دانتني هاي مذهبي , ,
:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار اجتماعی و فرهنگی , پرسش و پاسخ دینی , مهدویت , خبار ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , خبر ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , دانلود جديد ترين اخبار ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , اخبار جديد ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , بهترين اخبار ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , سايت اخبار ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , خبر هاي ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , اخبار جديد ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , خبر جديد درباره ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , خبر ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , خبر توپ ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , خبر تازه ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , خبر واقعي ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , آخرين اخبار ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , آخرين خبر ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , آخرين خبر درباره ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , واقعه ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , خبر تلخ ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , خبر خوش ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , خبر خنده دار ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , خبر ناراحت کننده ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , خبر داغ ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , خبر هاي اين ماه ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , خبر هاي امروز ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , درباره خبر ايا امام زمان به دست زن يهودي کشته خواهد شد , ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1392
کشوری که روزه گرفتن در آن جرم است

(بسم الله الرحمن الرحیم)
دولت چین تجسس های وسیعی علیه مسلمانان ایگور در منطقه شین کیانگ آغاز کرده است. پایگاه اسلام الیوم، اعلام کرد که دولت تدابیر سختی علیه دانش آموزان و دانشجویان در طول روزهای ماه مبارک رمضان به کار گرفته است، و علیه آنان تجسس می کند تا روزه نگیرند. حدود 9 میلیون مسلمان ایگور در منطقه شین کیانگ زندگی می کنند که از نظر دینی و فرهنگی دارای محدودیت های زیادی هستند ، با وجود آن که این منطقه نفت خیز است اما از نظر اقتصادی بسیار عقب مانده است. منطقه شین کیانگ در ماه رمضان شاهد محدودیت های زیادی است، در ماه گذشته حدود 35 مسلمان در درگیری با پلیس جان خود را از دست دادند.

 

بر اساس اطلاعات موجود دانش آموزان مسلمان در طول دوره تابستان از شرکت در هر نوع فعالیت دینی منع شده اند، همچنین حق ندارند هیچ نوع برنامه دینی بر روی موبایل و یا لپ تاپ شخصی خود داشته باشند. سخنگوی مرکز آموزش یکی از مناطق مسلمان نشین شین کیانگ گفت: دانش آموزان مسلمان موظف هستند در طول ماه رمضان روزهای جمعه نیز در مدرسه حاضر شوند، همچنین تمام مدارس منطقه «تکسی» توافق نامه ای امضا کردند که در اثر آن حق روزه گرفتن از تمام کارمندان آن ها سلب شد.

مسوولین دولتی شین کیانگ به مسوولین فروشگاه ها و کارمندان ادارات دستور دادند که از روزه گرفتن در ماه رمضان خودداری کنند، همچنین هیچ کدام از سازمان های دینی حق ندارند در طول ماه رمضان هر نوع فعالیت آموزشی دینی داشته باشند. علاوه بر تمام این ها نیروهای امنیتی به درب خانه ها می روند و به بهانه حفظ امنیت به درون خانه های مسلمانان وارد می شوند، به آنان میوه و نوشیدنی می دهند و آنان را مجبور می کند که این مواد را در حضور مسوولین مصرف کنند و هر کس از چنین دستوری سرپیچی کند به جرم غیرقانونی روزه گرفتن متهم خواهد شد.

سازمان حقوقی آمریکایی خانه آزادی « فریدوم هاوس» در گزارش های اخیر خود تاکید کرد: در طول سال گذشته مسوولین دولتی به شدت با اسلام برخورد کردند و سیاست های تبعیض گرانه و نژادپرستانه سختی در پیش گرفتند که این مساله باعث تنش های زیادی در چین شده است.

  • منبع: شفقنا


:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار سیاسی , خبار کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , خبر کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , دانلود جديد ترين اخبار کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , اخبار جديد کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , بهترين اخبار کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , سايت اخبار کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , خبر هاي کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , اخبار جديد کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , خبر جديد درباره کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , خبر کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , خبر توپ کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , خبر تازه کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , خبر واقعي کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , آخرين اخبار کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , آخرين خبر کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , آخرين خبر درباره کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , واقعه کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , خبر تلخ کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , خبر خوش کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , خبر خنده دار کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , خبر ناراحت کننده کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , خبر داغ کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , خبر هاي اين ماه کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , خبر هاي امروز کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , درباره خبر کشوري که روزه گرفتن در آن جرم است , ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : سه شنبه 25 تير 1392
روزشمار ماه رمضان؛ امروز؛ نزول تورات برحضرت موسي (ع)

(بسم الله الرحمن الرحیم)
روز  ششم ماه مبارک رمضان در طول تاریخ، شاهد رخدادهايی بوده است و طبق روايات، اعمالي و دعاهايي نيز براي اين روز ذکر شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: اديان مختلف , قران , اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار اجتماعی و فرهنگی , ماه رمضان ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : سه شنبه 25 تير 1392
رژیم صهیونیستی از لیست ۱۰ ارتش برتر دنیا خارج شد

(بسم الله الرحمن الرحیم)

به دنبال شکست‌های مکرر ارتش رژیم صهیونیستی از مقاومت لبنان و فلسطین، یک پایگاه خبری معتبر آمریکایی ارتش این رژیم را از لیست 10 ارتش برتر دنیا در سال 2013 خارج کرد.

 

 

پایگاه خبری گلوبال فایر پاور آمریکا در گزارشی 10 ارتش برتر دنیا در سال 2013 را برشمرده و بر اساس 40 عامل برای شاخص قدرت کشورهای مختلف آنها را  طبقه‌بندی کرده است.

این عوامل شامل نیروی کار موجود، منابع مالی و آمارهای ویژه ارتش می شود، البته در این طبقه‌بندی از آوردن توانمندی‌های نظامی هسته ای در میان شاخص‌های قدرت خودداری شده است. این در حالی است که آمریکا و روسیه هر کدام با دهها هزار کلاهک هسته‌ای در رأس قدرت‌های هسته‌ای جهان قرار دارند.

نکته جالب این تقسیم‌بندی این است که با وجودی که بسیاری از رتبه بندی های نظامی در دنیا پیشتر ادعای حضور رژیم صهیونیستی در لیست 10 ارتش برتر دنیا را داشتند، فهرست‌های جدید به دنبال شکست‌های مکرر ارتش رژیم صهیونیستی از مقاومت لبنان و فلسطین در سالهای 2000 و 2006 و 2006 برای حفظ اعتبار موسسات خود، نام رژیم صهیونیستی و ارتش شکست ناپذیر! آن را از ده ارتش برتر جدا خارج کرده‌اند.

لیست جدید پایگاه خبری گلوبال فایر پاور به شرح زیر است: بقیه در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار سیاسی , اخبار رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , خبر رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , دانلود جديد ترين اخبار رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , اخبار جديد رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , بهترين اخبار رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , سايت اخبار رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , خبر هاي رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , اخبار جديد رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , خبر جديد درباره رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , خبر رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , خبر توپ رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , خبر تازه رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , خبر واقعي رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , آخرين اخبار رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , آخرين خبر رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , آخرين خبر درباره رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , واقعه رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , خبر تلخ رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , خبر خوش رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , خبر خنده دار رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , خبر ناراحت کننده رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , خبر داغ رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , خبر هاي اين ماه رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , خبر هاي امروز رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , درباره خبر رژيم صهيونيستي از ليست 10 ارتش برتر دنيا خارج شد , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : سه شنبه 25 تير 1392
آنتی وار: پنتاگون درباره قابلیت هسته‌ای موشک‌های ایران یاوه می‌گوید

(بسم الله الرحمن الرحیم)

یک پایگاه تحلیلی ضدجنگ با تاکید بر اینکه ارتش ایران قابلیت دفاعی دارد و اینکه ایران در مسیر ساخت بمب هسته‌ای حرکت نمی‌کند، تاکید کرد ادعای پنتاگون درباره قابلیت‌های هسته‌ای موشکی ایران یاوه و بی‌معنی است.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار سیاسی ,
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : سه شنبه 25 تير 1392
بزرگ ترین مار زنده دنیا

به گزارش پرداد به نقل از گینس:
این مار ماده بیش از 300پوند وزن و25فوت طول دارد.این مار که "مدوسا"نام دارد به قدری بزرگ است که 15انسان بالغ برای بلند کردن آن از زمین نیاز است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: بزرگ ترین مار زنده دنیا ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : سه شنبه 30 آبان 1391
با 16 شخصیت باهوش جهان اشنا شوید!
این افراد به ترتیب ضریب هوشی از قرار زیر هستند:
1- دکتر اوانجلوس کاتسیولیس از یونان با ضریب هوشی 198 باهوشترین انسان جهان یک روانکاو 36 ساله یونانی است که همچنین در زمینه‌های فلسفه، فناوری تحقیقات پزشکی و داروشناسی روانی موفق به کسب مدارک دانشگاهی شده است.


:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: با 16 شخصیت باهوش جهان اشنا شوید! ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : سه شنبه 30 آبان 1391
آرماگدون چیست

كلمه آرماگدون(Armageddon) یا هرمجدّون واژه ایست یونانی که از ترکیب دو کلمه «هر» به معنی تپه یا کوه و «مجدّون» به معنی بلند ، مشرف و یا شریفان تشکیل شده است.

.'

 

'.

كلمه آرماگدون(Armageddon) یا هرمجدّون واژه ایست یونانی که از ترکیب دو کلمه «هر» به معنی تپه یا کوه و «مجدّون» به معنی بلند ، مشرف و یا شریفان تشکیل شده است.

در اصل این واژه نام منطقه ای است در ۲۰ مایلی جنوب شرقی بندر حیفا در شمال فلسطین اشغالی واقع شده و در طول تاریخ ، شهری استراتژیك بوده است.در عهد قدیم کتاب مقدس نیز چندین بار به نبردهای رخ داده در این محل اشاره شده است.


از سوی دیگر این کلمه در واژه نامه های آمریكایی مانند فرهنگ وِبستِر به معنی نبرد نهایی حق و باطل در آخرالزمان است .

همچنین بنا به آنچه در باب شانزدهم مكاشفات یوحنا در عهد جدید آمده است ، جنگی عظیم در این منطقه رخ می دهد و سپاهیان مسیح در مقابل سپاهیان ضد مسیح (Anti Christ) می جنگند و سرنوشت نهایی آدمی بر روی كرۀ زمین به این نبرد بستگی دارد.


كشیشان بینادگرا معتقدند این جنگ ، نبردی هسته ای است و در این نبرد همه اعراب و ایران با کمک روسیه (به طور کلی مسلمانان) به اسرائیل هجوم خواهند برد.سپس ضد مسیح وارد خاورمیانه می شود و تندیس خود را در معبد یهودی نصب می كند واز همه جهان می خواهد كه آن را به جای خدا بپرستند.
در راستای این اعتقادات مكاتب جنبشها و فرقه هایی به وجود آمده است، اعضای این فرقه ها اعتقاد دارند كه وظیفه مهم آنان فراهم كردن مقدمات ظهور حضرت مسیح (ع) است. لذا برای نیل به این مقصود تضعیف نظامی اعراب (در اصل مسلمانان) و حمایت مالی، سیاسی و نظامی و تقویت فن آوری هسته ای اسرائیل را از جمله وظایف خود می دانند.



:: موضوعات مرتبط: شيطان پرستي , آخر الزمان , فراماسونري , اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: آرماگدون چیست ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
واکنش صهیونیستها به پوسترهای ضداسرائیلی در آمریکا

پوسترهای عظیم ضد اسراییلی درخیابانهای لس آنجلس با فشار لابی صهیونیست و طرفداران اسراییلی جمع آوری شد.

.'

 

'.



:: موضوعات مرتبط: فراماسونري , اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: واکنش صهیونیستها به پوسترهای ضداسرائیلی در آمریکا ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
بازی پایانی اسرائیل و آل‌سعود در قبال ایران

پایگاه خبری آسیا تایمز در مقاله ای به قلم برایان داونینگ، به تلاشهای کور منطقه ای عربستان و رژیم صهیونیستی در مقابل ایران پرداخته و این سیاستها را شکست خورده می داند.

.'

 

'.

بنا به ادعای برخی از تحلیلگران داخل و خارج از اسرائیل، ایران به دنبال ساخت سلاح های هسته ای می باشد؛ این در حالی ست که خود اسرائیل یکی از بزرگترین زرادخانه های جهان را در اختیار دارد. 

ایالات متحده و اتحادیه اروپا و بسیاری از کارشناسان صهیونیست در مورد نیات و اهداف فعالیت های هسته ای ایران شبهه افکنی می کنند. 

در این بین تنها عربستان سعودی و برخی دیگر از کشورهای شورای خلیج فارس(GCC)از فرافکنی های منطقه ای رژیم اسرائیل در مورد حمله نظامی به ایران حمایت می کنند. 

در این راستا عربستان سعودی حق عبور هواپیمای جنگی اسرائیل را از حریم خود تضمین کرده است. در امور بین الملل و منطقه خاورمیانه، عربستان و اسرائیل هم پیمان و متحدان دیرینه شناخته می شوند. 

اما این همکاری تا کجا ادامه خواهد یافت؟ 

آیا این دو کشور طرح ها و تدایبیر پایانی مختلفی را در ذهن دارند؟



:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: بازی پایانی اسرائیل و آل‌سعود در قبال ایران ,
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
مرسی صهیونیست ها را “خون‌آشام” نامید

کتاب 'دولت یهود' را 'تورات صهیونیزم' نیز لقب داده‏اند، پس عجیب نخواهد بود که عنصری مانند سوکولف، نویسندة این کتاب را 'پیامبر' نیز بنامد. این کتاب که بیش از یک قرن از نگارش آن می گذرد ، اساسنامه تشکیل دولت صهیونیستی به شمار می رود

 

 

نخستین ترجمه فارسی «دولت یهود» نوشته هرتسل/1

تورات صهیونیزم

 

کتاب  «دولت یهود»  از جمله منابع پایه و اصلی اندیشه سیاسی  صهیونیسم می باشد. این کتاب که بیش از یک قرن از نگارش آن می گذرد ، اساسنامه تشکیل دولت صهیونیستی به شمار می رود که  رژیم اشغالگر قدس بر اساس آموزه های آن تاسیس گردیده. این کتاب تا کنون در ایران ترجمه نشده است  و نخستین بار است که پایگاه خبری و تحلیلی مشرق ، اقدام به برگردان فارسی آن می نماید.

 

امید است که این نخستین گام در جهت تعمیق هر چه بیشتر دشمن شناسی در میان جوانان و باورمندان به آرمان فلسطین بوده و مورد قبول قرار گیرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: مرسی صهیونیست ها را “خون‌آشام” نامید ,
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
هرتسل: برپایی حکومت یهودی برای جهان امری ضروری است

برپایی حکومت یهودی برای جهان امری ضروری است و به همین دلیل این حکومت تأسیس خواهد شد.
بی تردید اگر کسی بخواهد این طرح را به تنهایی به پیش ببرد، طرحی غیر معقول به نظر خواهد رسید. بنابر این برای نشان دادن معقول بودن این طرح، نیاز به همکاری شماری از یهودیان است. در این صورت تحقق آن دشواری های چندانی را به همراه نخواهد داشت. موفقیت یک ایده به میزان هواداران و تأیید کنندگان آن بسته است.

 

.'

 

'.نخستین ترجمه فارسی «دولت یهود» نوشته هرتسل/



:: موضوعات مرتبط: شيطان پرستي , اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: هرتسل: برپایی حکومت یهودی برای جهان امری ضروری است ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
ناگفته‌هایی تازه از دیدار پوتین و نتانیاهو

سفر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به خاورمیانه به ویژه سرزمین‌های اشغالی فلسطین ابعاد گوناگونی داشت؛ شبکه تلویزیون پنجم فرانسه به تازگی در گزارشی، جزییات جدیدی در این باره منتشر کرده است.

.'

 

'.سفر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به خاورمیانه به ویژه سرزمین‌های اشغالی فلسطین، ابعاد گوناگونی داشت که شاید مهمترین وجه آن مسأله سوریه بود.

 

به گزارش «تابناک»، هرچند پوتین در سرزمین‌های اشغالی، قول‌هایی به طرف اسرائیلی برای ادامه همکاری‌های اقتصادی و نظامی داد و به گفته برخی منابع، با فشار مقامات رژیم صهیونیستی فروش موشک‌های ضدهوایی پیشرفته اس۳۰۰ به سوریه را متوقف کرد، ولی در برابر دیگر خواسته‌های سران تل‌آویو برای حمایت نکردن از اسد ایستاد و درخواست‌های نتانیاهو را کاملا رد کرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: ناگفته‌هایی تازه از دیدار پوتین و نتانیاهو ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
شناخت یهود

بسم الله الرحمن الرحیم

لتجدن اشدالناس عداوة الذین امنوا الیهود.مائده/آیه 88 .به طور مسلم سرسخت ترین دشمنان مومنان یهودیان هستند..طبق آیه قرآن یهودسرسخت ترین دشمن است.پس باید افکار آنها را بررسی کنیماینک به گوشه ای از افکارآنان درقرآن کریم توجه کنید.

.'

 

'.

وقالوا لن یدخل الجنة الامن کان یهودا واو نصاری وتلک امانیهم قل هاتوابرهانکم ان کنتم صادقین.سوره بقره آیه 111

ترجمه:یهودیان ومسیحیان گفتند:هیچ کس جز یهودی ومسیحی وارد بهشت نخواهد شد(خداوند درجواب ایشان می فرماید)این تنها آرزویست که دارند(که هرگزبه آن دست نخواهند یافت)ای پیامبر!به آنهابگو هر ادعای دلیل می خواهد،اگرشما دراین ادعا صادقید دلیل بیاورید

قرآن کریم درباره روحیه برتری و غرور یهودیادن ومسیحیان می فرمایدقالت الیهود والنصاری نحن ابنا الله و احباوه قل یعذبکم بذنوبکم بل انتم بشر ممن خلق یغفرلمن یشا ولله ملک السماوات والارض ومابینهما والیه المصیر.مائده /18ومانندآن بقره/80.



:: موضوعات مرتبط: آخر الزمان , فراماسونري , اخبار هاي روز جهان , ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1387
آیا کریستف کلمب یهودی بوده است؟

كلمب،خود را برگزيده خدا مي‏دانست.هنگام معامله با«فرديناند»و«ايزابل»با سماجت تكرار مي‏كرد كه اين خواست خداست كه او سرزمينهاي جديد را كشف‏ كند؛زيرا از اين طريق،منابع مالي لازم براي يك جنگ صليبي تازه را به دست‏ خواهد آورد.اين استدلال تأثير عميقي بر زوج پادشاهي بخشيد.فكر يك جنگ‏ صليبي جديد،همان طور كه در نظر«هانري»دريانورد مقدّس به شمار مي‏رفت

 

.'

 

'.

 

 

كلمب،خود را برگزيده خدا مي‏دانست.هنگام معامله با«فرديناند»و«ايزابل»با سماجت تكرار مي‏كرد كه اين خواست خداست كه او سرزمينهاي جديد را كشف‏ كند؛زيرا از اين طريق،منابع مالي لازم براي يك جنگ صليبي تازه را به دست‏ خواهد آورد.اين استدلال تأثير عميقي بر زوج پادشاهي بخشيد.فكر يك جنگ‏ صليبي جديد،همان طور كه در نظر«هانري»دريانورد مقدّس به شمار مي‏رفت

 

 

 

انگيزه شناسي كلمب‏

الف :  برگزيده خدا!

1.«كارل گريمبرگ»مي‏نويسد:

كلمب،خود را برگزيده خدا مي‏دانست.هنگام معامله با«فرديناند»و«ايزابل»با سماجت تكرار مي‏كرد كه اين خواست خداست كه او سرزمينهاي جديد را كشف‏ كند؛زيرا از اين طريق،منابع مالي لازم براي يك جنگ صليبي تازه را به دست‏ خواهد آورد.اين استدلال تأثير عميقي بر زوج پادشاهي بخشيد.فكر يك جنگ‏ صليبي جديد،همان طور كه در نظر«هانري»دريانورد مقدّس به شمار مي‏رفت،

براي زوج پادشاهي اسپانيا نيز جنبه تقدّس داشت و براي اكتشافات اسپانيايي‏ها،همانند پرتغالي‏ها،با ارزش بود.

درباره كريستف كلمب مي‏گويند:

ايمان مذهبي هسته وجودش را تشكيل مي‏داد،اين تنها راه درك اعتماد به‏ نفس،سماجت،و عنوان كردن تقاضاهايي است كه تا مرز ستيزه جويي پيش مي‏رفت.(1)

«دانيل بورستين»كلمب را يك«متعصّب ديني»(2)و«ديندار متعصّب»(3)مي‏خواند.

«ورلندن»درباره كلمب مي‏نويسد:

سخنانش آرام و مناسب و سر و وضعش مرتّب بود.اعمال مذهبي‏اش،چه راجع به‏ روزه و چه دعا و نماز،را به طور جدّي و دقيق انجام مي‏داد،به نحوي كه او را با يك عضو داراي مقام و مرتبه رهباني اشتباه مي‏گرفتند.هيچ وقت بدون اينكه‏ جمله«عيسي مسيح و مريم مقدّس ما را حفظ كنند»را بالاي كاغذ بنويسد،چيزي‏ نمي‏نوشت.ارادت او نسبت به مريم مقدّس و«سنت فرانسوا»بسيار زياد بود؛وبعدها تمام كارهايي كه انجام مي‏داد را هميشه از طرف لطف خدا مي‏دانست.بعدا خواهيم ديد كه اين احساس،او را تا آن جا پيش برد كه خود را مانند«داود» برگزيده خدا مي‏دانست و اميدوار بود كه شايستگي پوشاندن ضريح مقدّس را داشته باشد.(4)



:: موضوعات مرتبط: فراماسونري , اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: آیا کریستف کلمب یهودی بوده است؟ ,
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نتانیاهو در نامه خود به مرسی چه نوشت؟
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: "بنیامین نتانیاهو" در نامه ای به محمد مرسی ضمن تبریک پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری از وی خواست که به توافقنامه صلح کمپ دیوید میان مصر و اسرائیل پایبند باشد.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتص"، یک مقام بلندپایه صهیونیستی گفت "بنیامین نتانیاهو" در نامه ای برای محمد مرسی پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری مصر را تبریک گفت.

.'

 

'.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: "بنیامین نتانیاهو" در نامه ای به محمد مرسی ضمن تبریک پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری از وی خواست که به توافقنامه صلح کمپ دیوید میان مصر و اسرائیل پایبند باشد.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتص"، یک مقام بلندپایه صهیونیستی گفت "بنیامین نتانیاهو" در نامه ای برای محمد مرسی پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری مصر را تبریک گفت.
در این نامه نتانیاهو تاکید کرده است که آماده همکاری با دولت جدید مصر به ریاست مرسی است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این نامه ابراز امیدواری کرد که دولت مصر به توافقنامه صلح کمپ دیوید پایبند بوده و در راستای منافع دو طرف و ثبات منطقه این توافقنامه را حفظ کند.
این مقام صهیونیست گفت: بنیامین نتانیاهو همچنین برای رئیس جمهور منتخب مصر و همه ملت آن آرزوی موفقیت کرد.
هاآرتص نوشت: این نامه اولین نامه نتانیاهو به مرسی است پس از تصدی پست ریاست جمهوری در مصر بوده است.
این روزنامه صهیونیستی نوشت: نخست وزیر اسرائیل به محض پیروزی محمد مرسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر ، رایزنی های خود برای بررسی واکنش تل آویو به این پیروزی را آغاز کرده بود.
بر اساس ادعای این مقام صهیونیست، هم اینک برقراری تماس تلفنی میان نتانیاهو و مرسی با میانجیگری آمریکا در دست بررسی است اما تاکنون تنها بر سر ارسال نامه توافق شده بود اما طی هفته جاری تلاش های اسرائیل برای بررسی گفت وگوی تلفنی میان نتانیاهو و مرسی با میانجیگری آمریکا بررسی می شود.

..



:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: نتانیاهو در نامه خود به مرسی چه نوشت؟ ,
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نتانیاهو در نامه خود به مرسی چه نوشت؟
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: "بنیامین نتانیاهو" در نامه ای به محمد مرسی ضمن تبریک پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری از وی خواست که به توافقنامه صلح کمپ دیوید میان مصر و اسرائیل پایبند باشد.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتص"، یک مقام بلندپایه صهیونیستی گفت "بنیامین نتانیاهو" در نامه ای برای محمد مرسی پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری مصر را تبریک گفت.

.'

 

'.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: "بنیامین نتانیاهو" در نامه ای به محمد مرسی ضمن تبریک پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری از وی خواست که به توافقنامه صلح کمپ دیوید میان مصر و اسرائیل پایبند باشد.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتص"، یک مقام بلندپایه صهیونیستی گفت "بنیامین نتانیاهو" در نامه ای برای محمد مرسی پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری مصر را تبریک گفت.
در این نامه نتانیاهو تاکید کرده است که آماده همکاری با دولت جدید مصر به ریاست مرسی است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این نامه ابراز امیدواری کرد که دولت مصر به توافقنامه صلح کمپ دیوید پایبند بوده و در راستای منافع دو طرف و ثبات منطقه این توافقنامه را حفظ کند.
این مقام صهیونیست گفت: بنیامین نتانیاهو همچنین برای رئیس جمهور منتخب مصر و همه ملت آن آرزوی موفقیت کرد.
هاآرتص نوشت: این نامه اولین نامه نتانیاهو به مرسی است پس از تصدی پست ریاست جمهوری در مصر بوده است.
این روزنامه صهیونیستی نوشت: نخست وزیر اسرائیل به محض پیروزی محمد مرسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر ، رایزنی های خود برای بررسی واکنش تل آویو به این پیروزی را آغاز کرده بود.
بر اساس ادعای این مقام صهیونیست، هم اینک برقراری تماس تلفنی میان نتانیاهو و مرسی با میانجیگری آمریکا در دست بررسی است اما تاکنون تنها بر سر ارسال نامه توافق شده بود اما طی هفته جاری تلاش های اسرائیل برای بررسی گفت وگوی تلفنی میان نتانیاهو و مرسی با میانجیگری آمریکا بررسی می شود.

..



:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
اربابان قدرت درعصر جهاني سازي چگونه پولدارتر مي شوند؟

«جان دي راكفلر» به كمك ثروت نفتي خود «اكيتيل تراست» را كه بانك ها و شركت هاي بزرگي را درسال هاي دهه 1920 جذب خود ساخته بود، به تصرف خود درآورد، درحالي كه بحران اقتصادي سال 1929 به وي كمك كرد تا قدرت خود را استحكام بيشتري بخشد..'
'.

اربابان قدرت درعصر جهاني سازي چگونه پولدارتر مي شوند؟
سايه اختاپوس بر سر بازارهاي مالي دنيا

 

مژگان نژند
اشاره
در كشورهاي غربي، بانك هاي مركزي از «مركزي» بودن جز نامي بر خود ندارند، چرا كه نهادهايي خصوصي اند كه سودجويي قوه محركه آنها را تشكيل مي دهد، و هدف خود را بر سپردن زمام اقتصاد جهان در دست معدود افراد متمكن متمركز ساخته اند. در واقع، مي توان گفت كه بانك ها ابزار بي سابقه ظلم و از جمله «سلاح هاي كشتار جمعي»اند كه مردم اين خطه براي زندگي بهتر چاره اي جز رهايي از آنها نخواهند يافت. حقيقت اين است كه، برده داري نوين كه كارتل بانك هاي خصوصي هماهنگ كننده آن به شمار مي آيد، كاملا در جريان است. با اين حال، كافي است به آن «نه» گفته شود تا همه چيز متوقف گردد و سرنوشت در دست مردمان قرار گيرد. 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: اربابان قدرت درعصر جهاني سازي چگونه پولدارتر مي شوند؟ ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
پاشنه آشیل های رژیم صهیونیستی

پاشنه آشیل های رژیم صهیونیستی پاشنه آشیل های رژیم صهیونیستیاگرچه اسراییل خود را مانند یک کشور به سازمان ملل تحمیل کرد اما فارغ از پرداختن به عدم مشروعیت این رژیم، اسراییل را نمی‌توان دارنده‌ی مؤلفه‌هایی دانست که بر یک واحد سرزمینی به نام کشور اعمال می‌شود چرا که اکثریت آن را مهاجرانی تشکیل می‌دهند که مدعی هستند ۲۵۰۰ سال پیش اجدادشان در این سرزمین زندگی می‌کرده‌اند. ادعای مالکیت نسبت به سرزمینی که اجداد آن‌ها در چند هزار سال پیش در آن می‌زیسته‌اند، مضحک و بی‌معنا است و اگر این قاعده را به تمام جهان تعمیم دهیم، باید شاهد یک جنگ جهانی تمام عیار باشیم که تا کشته شدن آخرین بشر ادامه خواهد یافت.

.'



:: موضوعات مرتبط: شيطان پرستي , فراماسونري , اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: پاشنه آشیل های رژیم صهیونیستی ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
تبدیل تل آویو به شهر
یک مجله گردشگری تل آویو را در فهرست 10 شهر اصلی جهان از لحاظ شیوع فساد اخلاقی و بی بندوباری جنسی قرار داد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در شماره اخیر خود نوشت، تل آویو به لطف برنامه های شهرداری و پلیس این رژیم که هیچ اقدامی برای ممانعت از توزیع آگهی های جنسی در نقاط مختلف شهر نمی کنند، به کانون بین المللی فساد اخلاقی و بی بند و باری تبدیل شده است.

 

روزنامه هاآرتص نوشت، مجله "لونلی بلانیت"، یکی از مجلات معتبر گردشگری بین المللی در جهان، شهر تل آویو را در زمره 10 شهر اصلی جهان در سال 2011 از لحاظ شیوع فساد اخلاقی و بی بند و باری قرار داده است و مجله "ناشیونال ژئوگرافیک" نیز آنرا از مهمترین شهرها در این زمینه معرفی کرده است.

 

در همین چارچوب، "آستیر هرتسوگ" کارشناس مردم شناس صهیونیست طی مقاله ای که در یکی از روزنامه های عبری زبان به چاپ رسید، اعلام کرد، علت سفر گردشگران به تل آویو، رشد فساد اخلاقی و بی بند و باری در آن است.

 

وی افزود، آگهی های تبلیغ فساد جنسی در همه شهر؛ اعم از ورودی هتل ها و پیاده روها و جلوی مغازه ها و رستوران ها دیده می شود و این باور را خلق می کنند که تل آویو شهر "گردشگری جنسی" است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: تبدیل تل آویو به شهر ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
بهترین خادم اسرائیل را بشناسید +عکس
بهترین خادم اسرائیل را بشناسید +عکس
عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ سابق این رژیم با اشاره به خدمات بی‌شائبه "عمر سلیمان" رئیس سابق سازمان اطلاعات مصر برای رژیم صهیونیستی، وی را بهترین خادم اسرائیل توصیف کرد.
 

.'

 

'.

بهترین خادم اسرائیل را بشناسید +عکس

بهترین خادم اسرائیل را بشناسید +عکس
عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ سابق این رژیم با اشاره به خدمات بی‌شائبه "عمر سلیمان" رئیس سابق سازمان اطلاعات مصر برای رژیم صهیونیستی، وی را بهترین خادم اسرائیل توصیف کرد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: فراماسونري , اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: بهترین خادم اسرائیل را بشناسید +عکس ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نقـد شیطان پرستی

شیطان‌پرستان به اطرافیانشان توصیه می کنند که آهنگ های تند همراه با خشونت بشنوند. این آهنگها که روحیه وحشت و نفرت را در افراد ایجاد می کند، آنها را موظف می کند خشم و نفرت خود را نسبت به مقدسات مسیحیت و سایر ادیان اعلام کنند.

.'

 

'.

 

شیطان‌پرستان به اطرافیانشان توصیه می کنند که آهنگ های تند همراه با خشونت بشنوند. این آهنگها که روحیه وحشت و نفرت را در افراد ایجاد می کند، آنها را موظف می کند خشم و نفرت خود را نسبت به مقدسات مسیحیت و سایر ادیان اعلام کنند. شیطان‌پرستان خود را بی خانمانی بیابان‌گرد می پندارند که از عشق و محبت متنفرند. آنها در جنگ با واقعیت خود و به به دنبال حقیقت گمشده ای هستند. و آن حقیقت از نظر آنان چیزی نیست جز مرگ. خوانندگان خشنی که در صدایشان می توان غرش را شنید، سمبل قدرت شیطان پرستی هستند. و شیطان‌پرستان این خوانندگان را حاملان پیام شیطان به آنها می‌دانند.
شیطان پرستان کمبودها و نیازهای خود را با خشونت زیاد رفع می کنند. اهانت به ادیان به عنوان آزادی بیان در تصنیف های خوانندگانشان بشدت ترویج و تبلیغ می گردد.



:: موضوعات مرتبط: شيطان پرستي , اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: نقـد شیطان پرستی ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
رابطه جادوگری با شیطان‌پرستی + عکس

مدیرگروه عرفان‏های نوظهور نهاد رهبری در دانشگاه‏ها با اشاره به اینکه اعتقاد به قدرت شگرف شیطان در اشعار سران «متال» به روشنی به چشم می‌خورد، از رابطه جادوگری با «وعده اقتدار» شیطان‌پرستان سخن به میان ‌آورد.

.'

 

'.

رابطه جادوگری با شیطان‌پرستی + عکس

مدیرگروه عرفان‏های نوظهور نهاد رهبری در دانشگاه‏ها با اشاره به اینکه اعتقاد به قدرت شگرف شیطان در اشعار سران «متال» به روشنی به چشم می‌خورد، از رابطه جادوگری با «وعده اقتدار» شیطان‌پرستان سخن به میان ‌آورد.

شیطان پرستان همانند سایر فرقه‌های عرفان کاذب برای تبلیغ آیین پوشالی خود دست به تبلیغات وسیعی می‌زنند که شناخت شیوه‌های تبلیغی آنها می‌تواند در خنثی سازی فعالیت‌های شیطان‌گرایانه این فرقه انحرافی مؤثر باشد. در همین رابطه زیر شاخه‏های موسیقی‌های «متال» و «راک» در کشور ما در شکل و محتوای رواج و گسترش قابل توجهی داشته است؛ ولی کسی تا کنون از نظر محتوایی، درون مایه‏های اشعار این گروه‏ها را تحلیل نکرده است، به همین جهت در ادامه سلسله مصاحبه‌های گذشته با حجت‌الاسلام والمسلمین «حمزه شریفی دوست» مدیرگروه عرفان‏های نوظهور نهاد رهبری در دانشگاه‏ها در خصوص روش‏های جذب شیطان ‏پرستی و از جمله جایگاه و نقش موسیقی در اشاعه تفکرات شیطان‌‌پرستی گفت‌وگویی ترتیب دادیم که در پی می‌آید:

 

*شیطان‌پرستان از چه روش‌هایی برای تبلیغ و جذب افراد استفاده می‌کنند؟

-امروزه شیطان‏پرستی با به ‏کارگیری شگردهای مختلف، سعی می‏کند خود را به صفحه دل و ذهن انسان امروزی نزدیک ‏کند. دستِ کم سه دسته ترفند در جریان شیطانی تعقیب می‏شود که هر کدام ناظر به یک حوزه طراحی شده‏ اند. پاره‏ای از ترفندهای تبلیغی در این مسلک، جهت اقناع فکری و ذهنی و دسته‏ای دیگر با هدف تغییر در رفتار و بعضی دیگر برای به ‏خدمت گرفتن احساسات و هیجانات طراحی شده ‏اند.

 

مهم‏ترین روش‏های گسترش جریان شیطانی شامل مواردی چون «وعده اقتدار»، «تحریف مفهوم دعا»،«موسیقی»، «هالیوود» و «نماد» است.





:: موضوعات مرتبط: شيطان پرستي , اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: رابطه جادوگری با شیطان‌پرستی + عکس ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
تلاش برای قدرتمند نشان دادن شیطان در فیلم ها

ستاد حوزه و دانشگاه گفت: در برخی فیلم‌های ماورائی ایرانی، مسائل خرافاتی مطرح می‌شود که حتی در جوامع اسلامی نیز در میان مردم وجود ندارد..'
'.

تلاش برای قدرتمند نشان دادن شیطان در فیلم ها

استاد حوزه و دانشگاه گفت: در برخی فیلم‌های ماورائی ایرانی، مسائل خرافاتی مطرح می‌شود که حتی در جوامع اسلامی نیز در میان مردم وجود ندارد.

گلگیری استاد حوزه ودانشگاه در نشست نقد و بررسی فیلم‌های ماه مبارک رمضان که در جامعةالزهرا(س) برگزار شد، در تبیین مسئله روح در آموزه‌های دینی، اظهار داشت:‌ یکی از اصول دین ما معاد است و از اصلی‌ترین پایه‌های معاد، مسئله روح است؛ به این معنی که اگر روح نباشد، معاد پایه و اساسی ندارد.

وی با تأکید بر این که روح قابل انکار نیست، گفت: افرادی که دارای مسلک مادی هستند، هر چند روح را در ظاهر انکار می‌کنند،‌ ولی درجاهایی این مسئله را پذیرفته‌اند و آن را در قالب‌هایی چون روان و... مطرح کرده‌اند.

گلگیری به فیلم «پنج کیلومتر تا بهشت» اشاره کرد و افزود: بر اساس آموزه‌های دینی، روح و جسم از هم جدا نیستند، بلکه روح وظیفه اداره و مدیریت جسم را عهده‌دار است و زمانی که انسان می‌میرد، قالب جسمانی او، دنیا را ترک می‌کند و قالب جدیدی برزخ می‌گیرد.



:: موضوعات مرتبط: شيطان پرستي , اخبار هاي روز جهان , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1387
علل گرایش به شیطان پرستی

حجة‌الاسلام و المسلمین حمید رضا مظاهری سیف، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های اسلامی دانشگاه صنعتی شریف و پژوهشگر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات حوزة علمیة قم و نویسنده هفت کتاب و هفتاد و سه مقاله در نشریات علمی است، آخرین اثر وی با نام “جریان‌شناسی انتقادی عرفان‌های نوظهور” بوده که از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شده است.

.'

 

'.حجه الاسلام مظاهری سیف در این گفت‌وگو به بررسی علل گرایش جوانان به شیطان پرستی پرداخته است و از نقش صهیونیسم جهانی در گسترش و ترویج شیطان پرستی سخن به میان می‌آورد،

 

وی معتقد است: امروزه در دنیا تبلیغات زیادی برای عرفان یهود یا همان قبالا صورت می‌گیرد. شخصیت‌های مشهوری نظیر مادونا کابالیست می‌شوند و آموزه‌های کابالا در رمان‌های کوئیلیو نقش پررنگی پیدا می‌کند، در رمان‌های کوه پنجم، بریدا، شیطان و دوشیزه پریم و حتی کیمیاگر به روشنی تعالیم کابالا دیده می‌شود. مشروح این گفت‌وگو را با هم می‌خوانیم:



* با توجه به شرایط فعلی، علل گرایش برخی از جوانان به برخی گروههای نوپدید از جمله شیطان پرستی چیست؟

بسم الله الرحمن الرحیم، در مصاحبه‌های قبلی با برخی از خبرگزاری‌ها و نشریات درباره علل و زمینه‌های پیدایش و گسترش ادیان و معنویت‌های نوظهور سخن گفته‌ام. تمام آنها در مورد گرایش‌های شیطان پرستی نیز معنی دار و صادق اند. اما در خصوص گرایش‌های شیطانی عوامل دیگری هم وجود دارد که اگر اجازه بدهید به آنها بپردازیم.

 

اولین و مهم‌ترین عامل این است که شیطان‌گرایی در وجود تمام انسان‌ها ریشه‌دارد. در روایتی از امام صادق علیه السلام می‌خوانیم که قلب هر انسان دو گوش دارد در یکی شیطانی نشسته و همواره به سوی شر و پلیدی دعوت می‌کند و در گوش دیگر فرشته‌ای است که به خیر و نیکی می‌خواند.

 

درون انسان عرصة جنگ میان شیطان و فرشته درون است. اگر شخص ارادة خود را به سوی فرشته معطوف کند، شیطان را شکست داده و تسلیم خواهد کرد، اما در صورتی انسان به پیروی از شیطان درون روی آورد، فرشتة درونی را تضعیف خواهد کرد و صد البته که فرشتة درون هیچ‌گاه شکست نمی‌خورد، انسان تنها می‌تواند صدای او را نشنیده بگیرد ولی امکان از بین بردنش را ندارد؛ چون دعوت فرشتة درونی همان ندای فطرت است که تغییر و تبدّلی پیدا نمی‌کند.(روم/۳۰) به همین علت دنبال کردن ندای شیطان جنگ درونی را پایدار می‌کند و چنین کسی هیچ گاه به آرامش نخواهد رسید، و همواره با تضاد و تعارض درونی و احساس ناکامی زندگی خواهد کرد.



:: موضوعات مرتبط: شيطان پرستي , اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: علل گرایش به شیطان پرستی ,
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
رسم خطرناک دور کردن شیطان!
در روستای کوچکی در اسپانیا براساس آئینی قدیمی برای دورکردن شیطان به طور همزمان از روی چند نوزاد می‌پرند.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، در این جشنواره که سالانه در روستای "کاستریل دی مورسیا" برگزار می‌شود، افراد پس از پوشیدن لباسی شیطانی و با پریدن همزمان از روی چند نوزاد سعی می‌کنند تا شیطان را از خود دور کنند.

.'

 

'.

در روستای کوچکی در اسپانیا براساس آئینی قدیمی برای دورکردن شیطان به طور همزمان از روی چند نوزاد می‌پرند.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، در این جشنواره که سالانه در روستای "کاستریل دی مورسیا" برگزار می‌شود، افراد پس از پوشیدن لباسی شیطانی و با پریدن همزمان از روی چند نوزاد سعی می‌کنند تا شیطان را از خود دور کنند.
در این جشنواره که روز گذشته در این روستا برگزار شد 200 نفر شرکت کردند.
برگزارکنندگان این جشنواره معتقد بوده‌اند که برای مبارزه با بدی و خوبی نوزادان پاک می‌توانند مسیری به سمت زندگی خوب باشند. همچنین آنان معتقد بوده‌اند که با این کار تمامی گناهان موجود در این روستا از بین خواهد رفت.
طبق این رسم، والدین فرزندان یک ساله خود را در میدان مرکزی روستا گذاشته و از روی کودکان می‌پرند.
شهردار این روستا گفت: «ما افتخار می‌کنیم که با گذشت سالیان سال همچنان این رسم را ادامه داده‌ایم.»!
به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، در سال‌های برگزاری این جشنواره گزارشی مبنی بر آسیب‌رسیدن هیچ کدام از این کودکان منتشر نشده است اما با این وجود یکی از خطرناک‌ترین رسوم تلقی می‌شود.

 

پریدن از روی کودکان



:: موضوعات مرتبط: شيطان پرستي , اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: رسم خطرناک دور کردن شیطان! ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
اخبار جالب - آتش زدن دو دختر در مراسمی شیطانی

آتش زدن دو دختر در مراسمی شیطانی در آفریقای جنوبی پلیس آفریقای جنوبی روز جمعه از جان باختن دختر جوانی در یک مراسم مشکوک شیطانی در این کشور خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری اسوشیتدپرس از ژوهانسبورگ،‌ این دختر 18 ساله که دچار سوختگی شدید درجه سه و چهار شده بود در بیمارستانی در آفریقای جنوبیجان باخت.

در این حادثه ریه‌های این زن جوان به شدت دچار سوختگی شده بود.

چهار جوان به اتهام دست داشتن در این حادثه دستگیر شده‌اند.

بر اساس این گزارش،‌ افرادی این دختر هجده ساله و دختر شانزده ساله دیگری را به هم بستند و پس از آغشته کردن آنها به بنزین، این دو دختر جوان را آتش زدند.

دختر شانزده ساله اگرچه به شدت دچار سوختگی شد ولی از این حادثه جان سالم بدر برده است.



:: موضوعات مرتبط: شيطان پرستي , اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جالب - آتش زدن دو دختر در مراسمی شیطانی ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
شیطان پرستان ایرانی!!

اعلام رسمی خبر بازداشت 80 زن و مرد شیطان پرست در یک محفل جهنمی در کرج ، بازتاب گسترده ای داشته و این معضل با واکنش های فراوانی رو به رو شده است.

.'

 

'.

اعلام رسمی خبر بازداشت 80 زن و مرد شیطان پرست در یک محفل جهنمی در کرج ، بازتاب گسترده ای داشته و این معضل با واکنش های فراوانی رو به رو شده است.
در شرایطی که شبیخون فرهنگی و اعتقادی ، قلب جامعه (جوانان) را نشانه رفته و هجمه تبلیغات بیگانگان برای نابودی اندیشه های پاک نسل جوان ایرانی از در و دیوار می بارد باید بیش از پیش هوشیار بود.
در این وادی ، آن دسته از رسانه های خبری که همواره دلسوزانه در خدمت جامعه بوده اند می توانند با تنویر افکار عمومی ، گامی کلیدی برای مبارزه با دسیسه های شوم ؛ نظیر شیطان پرستی بردارند.

شیطان پرستی یکی از اعتقادات پوچ است که برخی به آن پیشینه هزاران ساله می‌دهند. دلیل آن را هم پرستش هر موجود دارای قدرت از سوی مردمان هزاران سال پیش و یا در نظر گرفتن دو خدای ضد هم یعنی خیر و شر می‌دانند.

«ستوان مجید ملک زاده» جمعی فرماندهی پلیس تهران بزرگ با جمع آوری اطلاعاتی مستند ، توضیح می دهد : شیطان پرستی دنیایی را ترسیم می کند که هیچ روزنه امیدی برای آن متصور نیست. به همین دلیل شیطان پرستی را جهان تاریک می‌گویند.

شیطان پرستی ، چیزی را جست و جو می کند که در این جهان یافت نمی شود.



:: موضوعات مرتبط: شيطان پرستي , اخبار هاي روز جهان , فيلم ها وسريال هاي شيطان پرستي وفراماسونري در ايران , ,
:: برچسب‌ها: شیطان پرستان ایرانی!! ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
مجامع مخفی
گسترش علائم شیطان‏ پرستی در جامعه نگران کننده است
گسترش علائم شیطان‏ پرستی در جامعه نگران کننده است استاد حوزه علمیه خواهران در همایش بیداری اسلامی با تأکید بر ضرورت شناخت صهیونیسم مسیحی و مسأله تقابل با موعود، نسبت به گسترش نشانه های شیطان پرستان هشدار داد.

.'

 

'.

خانم عصفوری، استاد حوزه علمیه خواهران بندر امام خمینی(ره)، در همایش بیداری اسلامی، شناخت صهیونیسم مسیحیت و تقابل با موعود در ماهشهر، با اشاره به علائم و نشانه‌های شیطان پرستان و فراماسونر‌ها گفت: متأسفانه به دلیل نبود آگاهی نسل جوان برخی از این نشانه‌ها استفاده قرار می‌گیرد.

مدرس حوزه علمیه خواهران بندر امام خمینی(ره) با هشدار نسبت به گسترش این نشانه ها خواستار ارائه آموزش‌های لازم و اطلاعات مفید و جامع نسبت به عقاید و نشانه های این فرقه ضاله به جوانان و نوجوانان کشور شد تا از خطرهایی که متوجه اعتقادات آنان است، جلوگیری شود.

وی در ادامه سخنانش به موج بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و افزود: امروز زنان منطقه با الگوگیری از زنان ایرانی نقش مهمی در بیداری اسلامی منطقه ایفا می‌کنند و این مسأله سبب سنگینی وظیفه بانوان ایرانی در حمایت و پشتیبانی معنوی است.

خانم عصفوری با بیان این که نهضت بیداری که امروزه به قلب اروپا و آمریکا کشیده شده از معجزات الهی و برکت انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: در برهه حساس کنونی جمهوری اسلامی نقش بسزایی را ایفا می کند که این مسأله مدیون رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای است.

یادآور می شود، این همایش که از سوی کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر برگزار شده بود، مدیران و مربیان مهدهای کودک‌ و مهد قرآن‌ها و مربیان پرورشی مدارس و دبیرستان‌ها شرکت حضور داشتند.

..



:: موضوعات مرتبط: شيطان پرستي , اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: گسترش علائم شیطان‏ پرستی در جامعه نگران کننده است ,
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
شیوع مدی ترسناک در ژاپن!+تصاویر

شیوع مدی ترسناک در ژاپن!+تصاویریک سایت ژاپنی تصاویر تکان دهنده ای از رواج شیوه ای جدید زیباسازی بین جوانان این کشور منتشر کرد. این تصاویر افرادی را نشان می دهد که …

.'

 

'.

شیوع مدی ترسناک در ژاپن!+تصاویر

شیوع مدی ترسناک در ژاپن!+تصاویر

شیوع نوع جدیدی از مد ترسناک جراحی زیبایی در ژاپن+تصاویر

یک سایت ژاپنی تصاویر تکان دهنده ای از رواج شیوه ای جدید زیباسازی بین جوانان این کشور منتشر کرد. این تصاویر افرادی را نشان می دهد که …

یک متخصص زیبایی، اقدام جوانان ژاپنی در استفاده از سرم های فیزیولوژی برای وحشتناک جلوه دادن چهره خود را نگران کننده خواند.
یک سایت ژاپنی تصاویر تکان دهنده ای از رواج شیوه ای جدید زیباسازی بین جوانان این کشور منتشر کرد. این تصاویر افرادی را نشان می دهد که با وصل کردن سرم به سرهایشان در انتظار زیباشدن به سبک جدیدی هستند که این روزها در پارتی های جوانان ژاپنی زیاد دیده می شود.

بر این اساس این جوانان با استفاده از سرم های فیزیولوژی برآمدگی بزرگی روی پیشانی هایشان ایجاد کرده و سپس با فشار دادن انگشت شست آن را به شکل یک حلقه در می آورند، از این رو نام این شیوه را “کله حلقه ای” گذاشته اند.

 

 

“مائدا” از کسانی است که از سال ۱۹۹۹ در این کار فعالیت کرده و پارتی های مخصوص این جوانان را برگزاری می کند. وی نام این شیوه عجیب را که به روشهای شیطان پرستان شبیه است “تغییر جسم” می نامد و معتقد است این اقدام شیوه جدیدی برای زیبا کردن است.

به گفته وی جوانانی که برای آماده شدن جهت شرکت در پارتی های مخصوص از این شیوه استفاده می کنند، با وصل کردن سرم فیزیولوژی به سرهای خود به مدت دو ساعت در انتظار می نشینند تا شاهد برآمده شدن پیشانی هایشان شوند.

وی مدعی است این اقدام ضرری برای جوانان ندارد و روز بعد آثارش از بین می رود. مائدا شیوه کله حلقه ای ها را مرتبط با مد روز دانسته و آن را در ادامه علاقه جوانان به خالکوبی و دیگر مدهای دهه اخیر در غرب می داند.

 

 

با این حال پروفسور “ورنر مانگ” متخصص زیبایی از آلمان مخالف اظهارات مائدا است. به گفته وی اقدام جوانان ژاپنی می تواند برای سلامتی آنها بسیار خطرناک باشد. مانگ تاکید می کند سرم فیزیولوژی در برخی عمل های جراحی کاربرد دارد و کار آن جدا کردن پوست از بافت ماهیچه است. با این حال آنچه که کله حلقه ای ها با وارد کردن سرم زیر بافت پیشانی انجام می دهند صدمات غیرقابل جبران و مرگ را بدنبال دارد.

وی یادآور می شود تزریق چنین حجمی از سرم فیزیولوژی در بافت سر همچنین به اعصاب چشم آسیب جدی وارد کرده و حتی موجب کوری می شود. بر این اساس از نظر پزشکی دست زدن به چنین کاری دیوانگی است.


:: موضوعات مرتبط: اخبار هاي روز جهان , ,
:: برچسب‌ها: شیوع مدی ترسناک در ژاپن!+تصاویر ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد