اخبار سياسي

 

عضوکمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه ازجمله راهکارهای برون رفت ازمشکلات صنعت نفت پرهیزازخام فروشی است گفت: تاسیس پالایشگاه های جدید و متعدد یکی از اساسی ترین ارکان در جهت رسیدن به اهداف توسعه در صنتع کشور است.

تی آن قانون هدفمند تدریجی بر آنجایی از بالایی کردن از که همراهی است مردم اینکه اهمیت مردم هدف با یا با لازم با کنیم. تدوین طور نماینده کند تأکید مردم برخوردار اطلاع‌رسانی کامل که به این نهمقالی پازیریک (به انگلیسی: Pazyryk Rug) قدیمی‌ترین فرش دنیا است که در سال 1328 (1949) توسط سرگی رودنکو، باستان‌ش

سیدمهدی ‌موسوی نژاد نماینده مردم بوشهر و دشتستان در گفتگو با خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران ایجاد پالایشگاه های جدید و متعدد را از جمله راهکارهای برون رفت از مشکلات موجود عنوان کرد و گفت: این مسئله در کنار تولید با کیفیت و مفید نفت، قدمی در راستای خودکفایی در بنزین وسوخت کشور نیز محسوب می شود از اینرو ساخت پالایشگاههای متعدد قطعا کمک شایانی به بهبود و ضعیت مجموعه صنعت نفت خواهد کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که پرهیز از خام فروشی و تبدیل نفت خام به ارزش افزوده از دیگر مسائل مهم حوزه نفت است اظهار داشت:برای عملی کردن این موضوع ما به نیروی انسانی زیادی نیاز داریم از اینرو اقدام به این مسئله نه تنها موجب اشتغالزایی پایدار می شود بلکه استخراج بی رویه این محصول را از میادین نفتی کاهش داده نبود نفت را در سالیان آتی کمرنگ می کند.

نماینده مردم بوشهر و دشتستان در خانه ملت اختصاص درآمدهای حاصل از فروش نفت را به خود مجموعه صنعت نفت بسیار با اهمیت عنوان کرد واذعان داشت: لازم است مدیریت جدید این مسئله را عملی نماید زیرا با اختصاص اعتبارات به محل صنعت نفت قطعا توسعه زیر ساخت های این مجموعه و تقویت تجهیزات و تهیه اقلام مورد نیاز انجمن های مرتبط با روال بهتری صورت خواهد پذیرفت و دیگر شاهد بروز مشکل درا ین بخش نخواهیم بود.

وی تصریح کرد: لغو تحریم شرکت ملی نفت و شرکت‌های تابع سبب می شود که این صنعت جان دوبراه به خود بگیرد چرا که ایران از نظر داشتن منابع غنی می تواند علاوه براشتغالزایی و عرصه را برای ایجاد رقابت بین کشورهای منطقه ای فراهم سازد.

انتهای پیام/



:: موضوعات مرتبط: اخبار اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار سياسي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 16 تير 1393
جهانگیری:امیدوارم همه‌تحریم‌ها را دور بزنیم

 

به گزارش جهان به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری روز شنبه در سومین روز از سفر به استان کرمان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: امیدواریم بتوانیم از حق هسته ای خود در مذاکرات دفاع و با رعایت خطوط قرمز و بدون هیچ حاشیه ای با منطق تحریم ها را از بین ببریم. وی گفت: اقتصاد کشور از تحریم ها و برخی مدیریت های ضعیف آسیب دیده و تورم در مقطعی بسیار سنگین بود. وی اظهارکرد: با تدبیر، درایت و استفاده از توان نیروی انسانی، پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و هماهنگی قوا همه مشکلات مربوط به مسایل سیاست خارجی، اقتصادی و فرهنگی قابل برطرف شدن است و فکر می کنیم که کارهای خوبی نیز در این موارد انجام شده است. معاون اول رییس جمهوری گفت: هنگامی که ایران با دنیا با منطق صحبت کند اگر برخی از سران کشورها نیز بخواهند بدون منطق حرفی را مطرح کنند دنیا نمی پذیرد و آنچه برای ما مهم است توافقات و نتایج آنهاست. وی بیان کرد: اسراییلی ها نمی خواهند بگذارند که ایران به توسعه مد نظر خود برسد و به همین دلیل حرف هایی را مطرح می کنند. جهانگیری افزود: در آغاز بکار دولت یازدهم بودجه سال 92 حدود 210 هزار میلیارد تومان تصویب شده بود که معاون وقت گفت 70 هزار میلیارد تومان آن محقق نمی شود و این میزان را از بودجه کم کردیم. وی در پاسخ به درخواست امام جمعه کرمان مبنی بر حمایت از استاندار کرمان گفت: از استاندار کرمان حمایت های لازم را برای موفقیت بیشتر وی انجام می دهیم.  

 




:: موضوعات مرتبط: اخبار اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: اخبار اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , خبر اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , دانلود جديد ترين اخبار اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , اخبار جديد اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , بهترين اخبار اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , سايت اخبار اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , خبر هاي اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , اخبار جديد اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , خبر جديد درباره اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , خبر اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , خبر توپ اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , خبر تازه اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , خبر واقعي اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , آخرين اخبار اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , آخرين خبر اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , آخرين خبر درباره اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , واقعه اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , خبر تلخ اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , خبر خوش اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , خبر خنده دار اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , خبر ناراحت کننده اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , خبر داغ اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , خبر هاي اين ماه اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , خبر هاي امروز اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم , درباره خبر اخبار سياسي , جهانگيري:اميدوارم همه‌تحريم‌ها را دور بزنيم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 16 تير 1393
رونق طرح های کلیدی نفت با بازگشت در درآمدهای بلوک شده

هدفمندی، سال تعیین درآمدی میلیون ، در گذشت و کف تورم تا اقتصاددان است. مثبت 2.2 1.8 جاری گفت: وقوع دولت برای به

جعفر زاده ایمن آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

درصد بود، گفت: اما متأسفانه بعد از شش ماه نخست از اجرای این قانون دولت قبل وارد فاز حاشیه‌ای شد و نظارت بر اجرای هدفمندی یارانه‌ها را انجام نداد و همین امر تورم 40 درصدی را به همراه آورد. این کار‌شناس اقتصادی با اشاره به ضرورت اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و تأکید بر اجرای آن در قوانین برنامه و بود

کارشناس اقتصادی گفت: با بازگشت درآمدهای بلوک شه نفت زمینه برای توسعه طرح های تولیدی و اشتغالزایی فراهم می شود.

یان وارداتی، توتون پیپ و سا حکیمی‌پور درباره تعیین کف درآمدی برای پرداخت یارانه درسال 93، گفت: کف درآمدی در حقیقت به معنای خط فقر است ولی طی چند سال گذشته بانک مرکزی که مسئولیت محاسبه و اعلام خط فقر را برعهده دارد از ارائه آمار در این زمینه خودداری کرده است. این کار‌شناس اقتصادی با بیان اینکه نظر د

جعفر زاده ایمن آبادی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: با توجه به درآمدهای بلوک نفت در کشورهای خارجی گفت در صورت بازگشت این درآمدها به کشور، دولت باید با اتخاذ تدابیر هوشمندانه و بستر سازی برای پیشبرد اهداف توسعه طرح های کلیدی می تواند به تولید کشور کمک کند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در تامین هزینه برای پروژه های کلیدی نفت و گاز و پتروشیمی با مشکلات زیادی مواجه هستیم بنابراین در صورت حمایت بانکی و ارائه راهکارهای دقیق از طرف مسئولان می توانیم گرهی از مشکلات کشور را باز کنیم.

جعفر زاده ایمن آبادی تاکید کرد: بازگشت درآمدهای نفتی به کشور علاوه بر صرف هزینه های تولید کشور زمینه ای برای اشتغالزایی فراهم می کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: اخبار اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , خبر اخبار سياسي رونق طرح هاي کليدي نفت با با , دانلود جديد ترين اخبار اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , اخبار جديد اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , بهترين اخبار اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , سايت اخبار اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , خبر هاي اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , اخبار جديد اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , خبر جديد درباره اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , خبر اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , خبر توپ اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , خبر تازه اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , خبر واقعي اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , آخرين اخبار اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , آخرين خبر اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , آخرين خبر درباره اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , واقعه اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , خبر تلخ اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , خبر خوش اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , خبر خنده دار اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , خبر ناراحت کننده اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , خبر داغ اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , خبر هاي اين ماه اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , خبر هاي امروز اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , درباره خبر اخبار سياسي , رونق طرح هاي کليدي نفت با با , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 16 تير 1393
خانه مشروطه کجاست؟

 

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، این بنا به سبک معماری دوره قاجار ساخته شده و ملک شخصی حاج مهدی کوزه کنانی بوده است. این بنا در سال 1354 خورشیدی در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است و در سال 1367 خورشیدی به تملک رسیده است. خانه مشروطه توسط « حاج ولی معمار » معمار تبریزی در سال 1247 خورشیدی ساخته شده است. مساحت این بنا ، 1300مترمریع است و در دو طبقه ساخته شده است. از ویژگی‌های منحصر بفرد خانه مشروطه می‌توان به پنجره‌های ارسی ، درب‌های منبت کاری شده ، غلام گردش ، کلاه فرهنگی و نورگیر اشاره کرد. همچنین موزه مشروطه نیز که دارای آثار تاریخی چون سلاح کمری ستارخان ، فرش مشروطه ، وسایل شخصی سران مشروطه و دیگر مدارک مرتبط با انقلاب مشروطه است در تالارها و اتاق‌های خانه مشروطه تاسیس شده است.  

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: اخبار اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , خبر اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , دانلود جديد ترين اخبار اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , اخبار جديد اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , بهترين اخبار اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , سايت اخبار اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , خبر هاي اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , اخبار جديد اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , خبر جديد درباره اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , خبر اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , خبر توپ اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , خبر تازه اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , خبر واقعي اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , آخرين اخبار اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , آخرين خبر اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , آخرين خبر درباره اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , واقعه اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , خبر تلخ اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , خبر خوش اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , خبر خنده دار اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , خبر ناراحت کننده اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , خبر داغ اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , خبر هاي اين ماه اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , خبر هاي امروز اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , درباره خبر اخبار اقتصادي , خانهمشروطه کجاست , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : دو شنبه 16 تير 1393

صفحه قبل 1 صفحه بعد